torstai 13. helmikuuta 2014

Tervehdys ja moiccu kaikki liikunnasta ja terveydestä kiinnostuneet!

Olen -76 syntynyt akttiiviliikkuja Päijät- hämeestä. Muutin neljä vuotta sitten Helsingistä maalle paremman elämänlaadun toivossa ja todellakin, elämänlaatuni parani. Tietenkään pelkkä muutto ei ole ainoa selitys asialle, vaan täytyi siinä peiliin katsoa useammankin kerran ja miettiä omia arvoja, sekä tekemisiä. Muutos parempaan kesti useamman vuoden, mutta nyt tuntuu siltä, että olen se henkilö joksi olen aina halunnutkin tulla. 

Ajattelin tässä blogissa kirjoitella ensisijaisesti liikunnasta ja ravinnosta, sekä hieman myös elämänhallinnasta. Kaikki kirjoitukseni ja kuvani täällä ovat  omia näkemyksiäni ja kokemuksiani em. asioista. En siis ole ravintoneuvoja, tai vielä edes liikunta- alan ammattilainen. Kouluttautuminen alalle kuitenkin alkaa tulevana keväänä.

Olen lapsesta asti pitänyt liikunnasta ja nyt noin 10 vuotta olen treenannut määrätietoisesti, pitäen pääpainon kuntosaliharjoittelussa. “Rankan” punttitreenin lisäksi olen valinnut toiseksi lajikseni, lenkkeilyn kaveriksi freerunningin. Näin saan mukavaa vaihtelua normi treeniin ja lisäksi todella hyvää kehonhallinnan harjoitusta.

Toivon, että saan rutkasi kommentteja kirjoituksiini ja pääsemme vaihtamaan mielipiteitä liikunnasta, sekä ravinnosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti